diumenge, 14 d’abril del 2013

2. La Dansa

Descripció: Primer ens van donar una imatge de “La Dansa” i ho vam dibuixar en llapis en una lamina després amb els mateixos colors de la imatge donada .

 Fitxa tecncica: 

 -Títol: ''La dansa''
 - Autor: Henri Matisse
 - Any: 1909
 - Dimensions: 260 x 319 cm
 - Tècnica: Oli.
 - Estil: fauvisme
 - Génere: un retrat.
 - Localització: Sant Petersburg de Rússia.

 
 Imatge donada
 Procés:
 Vaig començar dibuixant en una lamina a llapis en casa, la primera hora a classe vaig pintar el terra de verd després la segona uns ninots la tercera els vaig tornar a fer tots els personatges per que el color era massa groc i al final vaig fer el cel i ho vaig repassar a casa tard per que m’ho vaig deixar a classe.
Procés mentre pintava.

 Resultat:

 
 La meva lamina un cop acabada.

 Comentari: Si que m’agradat molt aquest treball , no ho repetiria per que seria el mateix de sempre dibuixant i pintant y m’agradaria fer coses diferents que no sigui amb pintures com amb calaixos retoladors... , no canviaria res perquè a estat be tot i que e trobat molt difícil dibuixar-ho per les proporcions dels cossos i que quedes be , crec que no m’ha quedat perfecte però e intentat que els colors siguin els correctes i tot estigui enquadrat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada