diumenge, 28 d’abril del 2013

3.Avatar

Descripció: Vam crear tots 5 o mes avatars que es semblessin a nosaltres mateixos, els vam crear per pagines internet i després els vam guardar fent servir el paint.
 Avatar: Es una representació gràfica digital generalment humana de tu mateix o d’altre personatge.
 Procés:

 
-Aquet avatar ho vaig fer agafant unes de les pagines donades en el blog , no m’agrada molt per que senzill. “Julian opi”

 
-El segon era millor,em van passar la pagina els companys, m’agrada més tot i que no es sembla molt a mi. “Anime face maker 2”

 
-Aquet esta bastant be però , no es sembla molt però era uns dels que es podia obrir a classe. “Simpson avatar”

 
-No m’agrada molt però en classe i no hi havia moltes opcions de canviar cabell ulls... . “Mii avatar”
 
-El cinquè es el que més m’agrada , es sembla més a mi i es veu tota la cara no el cos també. “Face your manga ”

-No m’agrada per que es infantil pero gracios i no tenia moltes opcions de canviar. “Pocoyoizate”


-Esta be però no es sembla res a mi i o en blanc i negre m’agrada. “Digibody”


-Aquet es infantil però podies canviar molt l’avatar però no m’agrada gaire. “SP Studios”

 Resultat: El que mes m’agrada es el cinquè avatar i crec que es el que millor a quedat i més es sembla a mi tot i que no som exactes del tot em sembla que esta bastant be .



Comentari: L’activitat m’ha agradat bastant perquè era diferent a altres activitats, el resultat crec que a sigut bo, jo no ho repetiria però si en uns altres cursos ,no e trobat dificultats nomes que hi havia algunes pagines que no es podien entrar però ho vaig fer a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada