diumenge, 28 d’abril del 2013

4.Avatar analògic

Descripció: Primer vam fer un quadre de gammes de grisos primer amb llapis de més fosc a blanc i després ho mateix però amb puntets i després amb línies servia per fer un dibuix de tu mateix amb les diferents tècniques.

 Procés:
 Lamina 4: Vam començar amb la lamina de grisos fen primer amb llapis punts y després línies amb retolador , en el primer havien de difuminar i en tots mirar que els salts entre gris i gris no sigui molt gran ni molt petit.
 Lamina 5: Vam imprimir una foto nostra la vam calcar la finestra en llapis fi y vam començar a fer les primers ombres y poc a poc anar-les perfeccionant i difuminant-les primer els ulls la cara¡ finalment retocar el cabell.

Procés lamina 5 , aquí tenia un 7 de nota.

 Lamina 6: vam calar-ho com en l’altre lamina vaig començar amb el cabell fen pontets sense deixar ningun lloc en blanc y després les ombres mes clares els ulls y després les línies del cabell amb punts.

Procés de la lamina.
 Lamina 7: També ho vam calcar i vaig començar a fer línies rectes mes foscs i tot amb un mateix to de gris i després anar-lo enfosquin posant mes línies i ho últim els cabells que havien de ser en una altra direcció .
Procés de la lamina.

 Resultat:
 Lamina 4:

Aquesta lamina per mi va ser essencial per poder fer les altres dues i fixar-me en els tons de grisos, el que em mes es va costar va ser fer-lo amb llapis i es nota per que es el que pitjor ha quedat.
 Lamina 5:
 
Em va costar al principi però després a mida que vaig avançar va ser mes fàcil y ma quedat bastant be.

 Lamina 6: El que més em va costar va ser fer tot el cabell negre sense un puntet blanc i quan havia de pensar si havia de posar més o menys punts però al final si em va quedar be.

 Lamina 7: El resultat d’aquesta lamina no m’agrada molt, crec que les altres han sigut millors,m’ hi ha costat més fer línies rectes en les corbes i no sabia que ven bé on posar ombres i on no.

Comentari: Aquesta activitat m’agradat per que a sigut diferent i com et dibuixaves a tu intentaves que quedes be , ho recomano per que es una activitat entretinguda i divertida he après a fer les games de grisos i a fer molt punts, no e trobat ninguna gran dificultat en aquesta activitat , si que cansava una mica la lamina 6 però res mes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada