diumenge, 12 de maig del 2013

7. Animació: flipbook


Descripció : El treball consistia en intentar fer una animació fen un dibuix en diferents papers creant una animació de moviment.

Procés : Quan ja teníem mes o menys la idea de que volia fer en el meu fipbook , vaig dibuixar com ho faria pas a pas , desprès ho vaig dibuixar en net i finalment pintar-ho.
















Foto del procés en brut.

Resultat: Aquest es el meu flipbook en un vídeo:



Valoració :
Aquest treball m’ agradat molt, per que ho he trobat entretingut i fàcil de fer per això també ho recomano fer-ho l’any vinent. 
L’ única dificultat era que ho havies de fer molt apoc a poc pas a pas per que al final sortís be el moviment , tot hi això em sembla que el flipbook m’ ha quedat força be.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada