dimecres, 5 de juny del 2013

8. Xarxa mòdul transformat

Descripció: En aquesta lamina havíem de fer una xarxa modular amb alguna forma fen que ocupi tot un espai sense deixar forats.

Procés : Primer amb un rectangle baix pensar la forma que volia fer , quan ja la tenia i veia que si encaixaria la vaig passar a cartolina per calcar y vaig començar a ocupar l’espai de la lamina , ho vaig començar a pintar a classe i finalment ho vaig repassar amb retolador negre.

Resultat : Aquet es el resultat de el meu treball.

Valoració : M'agradat fer aquet treball per que es entretingut i el resultat queda macu i el recomano fer l’any vinent.
L’única dificultar que he trobat a sigut pintar-ho , per que em sortia de la línia al ser en alguns llocs estretes i corbes,però no es un treball gaire difícil.


Ho he tingut que repetir al començament per que no m’agradava el color que havia utilitzat i preferia canviar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada